nasze kompetencje

kampanie display



Buduj swój wizerunek!


Zrób e-Interes!


Niektórzy twierdzą, że kampanie display już niedługo przejdą do przeszłości. Nic bardziej mylnego! Ze względu na swoją wszechstronność stanowią niezbędne narzędzie promocji dla powodzenia Web branding firmy, gdyż są przydatne zarówno w kampanii sprzedażowej, jak i wizerunkowej oraz zasięgowej. Ogromna różnorodność w kampaniach zarówno w formie (billboard, doublebillboard, pop-up, scroller, toplayer itd.), jak i modelach zakupowych (CPM – ilośc odsłon, CPC – klikniecie, CPS – sprzedaż itp.) oraz modelach emisji (ROC – na tematycznych witrynach, ROS – wybrane sekcje strony, ROP – na każdej podstronie portalu) pozwala dostosować kampanię display do indywidualnych potrzeb marki i budować pozytywną relację z jej klientami.

Kampanie CPM

Kampania CPM (cost per mille) to kampania odsłonowa. Jest ona skuteczna w działaniach promocyjnych skierowanych na ściśle określoną grupę docelową, gdyż można umieścić baner/ billboard/pop-up/ect., na stronach internetowych, z których korzystają potencjalni odbiorcy reklamowanego produktu lub marki. Kampanie CPM dają wiele możliwości w aspekcie stosowania formatów reklamowych oraz regulowania rozkładu i natężenia emisji, mając pełna kontrolę nad tym gdzie, jak często, z jakimi przerwami i w jakim formacie będzie się ukazywał baner promocyjny.

Kampanie CPC

Kampanie CPC (cost per click) to dobry sposób, aby płacić tylko za realne efekty. Używając, najlepiej płaskich form promocyjnych, które nie generują przypadkowych kliknięć, umieszczamy reklamę na serwisach internetowych wybranych pod katem grupy docelowej, do której chcemy dotrzeć. Klient płaci tylko za kliknięcia na baner/billboard/skyscraper/ect., czyli za realne wejścia na jego stronę.

Kampanie CPA/CPL

Kampanie CPA/CPL/CPS (cost per action/lead/sale) to modele promocji w Internecie, gdzie klient płaci za efekt końcowy. Są praktyczne, ponieważ określając cele, które chcemy osiągnąć – określoną liczbę akcji (np. zapisanie się na newsletter), lead (np. rejestracji na stronie) lub sprzedanych produktów, można dokładnie zaplanować budżet marketingowy. Ze względu na charakter kampanii CPA/CPL/CPS ważne jest, aby wyemitować możliwie jak najwięcej odsłon reklamy o dużej częstotliwości.

Marketing afiliacyjny

Marketing afiliacyjny, czyli programy partnerskie umożliwiają utworzenie nowych kanałów marketingowych, dzięki którym wzrośnie ilość wejść na stronę www i/lub liczbę sprzedanych produktów poprzez witryny internetowe partnerów. Właściciel reklamy płaci określoną kwotę lub prowizję afiliantom w zamian za udostepnienie przestrzeni reklamowej. Sieci afiliacyjne umożliwiają wykorzystanie różnorodnych form reklamowych na licznych stronach internetowych.

Targetowanie behawioralne

Targetowanie behawioralne prowadzi do znacznego wzrostu skuteczności promocji w Internecie, poprzez emisję reklam użytkownikom w zależności od ich zachowania, zainteresowań i stylu życia. Dokładnie określając profil osoby, na podstawie jej aktywności w wirtualnym świecie, można precyzyjnie trafić do konkretnej grupy docelowej. Poprzez targetowanie behawioralne informacja o firmie i jej ofercie trafia wprost do osób, które potencjalne są nią najbardziej zainteresowane.

Reklama kontekstowa

Reklama kontekstowa polega na tym, że reklama jest umieszczana na stronach internetowych przy tekstach związanych tematycznie z przekazem marketingowym firmy. Za pomocą specjalistycznych algorytmów serwisy internetowe są szczegółowo przeszukiwane pod katem treści spójnych z wydźwiękiem reklam, tak, aby przekaz promocyjny był obecny w odpowiednim miejscu. Dzięki tej formie promocji jest większa szansa na pozytywny odbiór działań marketingowych marki, a co za tym idzie – osiągniecie wyznaczonych celów kampanii.

←  nasze kompetencje

Pomagamy markom wykorzystać Internet
i technologie internetowe na potrzeby ich biznesu

Skontaktuj się z nami:

+48 12 628 51 25

+48 12 421 46 12

kontakt@veneo.pl

Ta strona używa cookies

Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny www.veneo.pl zostały zainstalowane pliki cookies.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.

Więcej informacji w Polityce cookies