Kariera

Senior Social Media Specialist

Zakres obowiązków:

  • budowanie strategii obecności marki w mediach społecznościowych
  • kreacja koncepcji kampanii marketingowych dla projektów agencji wykorzystujących social media
  • planowanie i realizacja kampanii w social media dla projektów agencji
  • tworzenie i planowanie contentu do mediów społecznościowych
  • obsługa profili w social mediach (Facebook, Instagram, TikTok, LinkedIn, YouTube, Pinterest)
  • kreowanie i planowanie akcji, konkursów, aplikacji marketingowych
  • nadzór nad prowadzonymi kampaniami reklamowymi w ramach realizowanych projektów
  • monitorowanie (social media monitoring) oraz przygotowywanie raportów jakościowych i ilościowych z prowadzonych kampanii oraz rekomendacji

 

Wymagania i kompetencje:

  • minimum 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
  • doświadczenie w przygotowywaniu i wdrażaniu strategii obecności marek w social media
  • doskonała znajomość mediów społecznościowych - portali społecznościowych, trendów, nowych formatów udostępnianych w ramach platform, blogów, stron internetowych oraz narzędzi marketingowych
  • doświadczenia w koordynowaniu współpracy z influencerami
  • samodzielność w podejmowaniu decyzji oraz umiejętność podejmowania ryzyka
  • umiejętność zarządzania czasem, samodzielność
  • wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne

 

Oferujemy

  • możliwość rozwoju zawodowego poprzez pracę w innowacyjnej agencji z ustabilizowaną sytuacją na rynku i bogatym portfolio
  • ciekawą i pełną wyzwań pracę - realizację bardzo zróżnicowanych projektów
  • brak rutyny w wykonywaniu codziennych obowiązków
  • atrakcyjny system wynagrodzeń

 

Wypełnij formularz aplikacyjny

Dane