Kariera
Zakres obowiązków:
- budowanie strategii obecności marki w mediach społecznościowych
- kreacja koncepcji kampanii marketingowych dla projektów agencji wykorzystujących social media
- planowanie i realizacja kampanii w social media dla projektów agencji
- tworzenie i planowanie contentu do mediów społecznościowych
- obsługa profili w social mediach (Facebook, Instagram, TikTok, LinkedIn, YouTube, Pinterest)
- kreowanie i planowanie akcji, konkursów, aplikacji marketingowych
- nadzór nad prowadzonymi kampaniami reklamowymi w ramach realizowanych projektów
- monitorowanie (social media monitoring) oraz przygotowywanie raportów jakościowych i ilościowych z prowadzonych kampanii oraz rekomendacji
Wymagania i kompetencje:
- minimum 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
- doświadczenie w przygotowywaniu i wdrażaniu strategii obecności marek w social media
- doskonała znajomość mediów społecznościowych - portali społecznościowych, trendów, nowych formatów udostępnianych w ramach platform, blogów, stron internetowych oraz narzędzi marketingowych
- doświadczenia w koordynowaniu współpracy z influencerami
- samodzielność w podejmowaniu decyzji oraz umiejętność podejmowania ryzyka
- umiejętność zarządzania czasem, samodzielność
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
Oferujemy
- możliwość rozwoju zawodowego poprzez pracę w innowacyjnej agencji z ustabilizowaną sytuacją na rynku i bogatym portfolio
- ciekawą i pełną wyzwań pracę - realizację bardzo zróżnicowanych projektów
- brak rutyny w wykonywaniu codziennych obowiązków
- atrakcyjny system wynagrodzeń
Wypełnij formularz aplikacyjny